Uitnodiging voor 2e concert 'La Voce Divina'

 KLIK HIER VOOR VOLGENDE CONCERT
---
Zaterdag 13 april 2013 in de Hervormde Gem. Kerk in Renswoude.

La Voce Divina presenteert haar 2e Canto Ostinato

Audible Light In which Spirit and Science Unite (klik voor uitleg).

Het doet ons veel plezier u uit te nodigen voor het tweede 'La Voce Divina' concert. De nieuwe, zuivere nooit eerder beschikbare hoogenergetische muziekstemming wordt gebruikt om de Canto Ostinato ten gehore te brengen.

Op zaterdag 13 april 2013 presenteren wij het 2e concert:

Canto Ostinato gespeeld in quatre mains op Fazioli concertvleugel
Uitgevoerd door Zwaan Stam en Eric Langedijk (meer)

U wordt verwacht rond 14.30 uur. Aanvang concert: 15.00 uur.
Lengte van concert: 2 uur (geen pauze).

Indicatie bijdrage voor dit evenement: €18,- / €27,- / €36,- / €45,- / €54,- / €63,- / €72,- / €81,- ...
Wij kiezen voor "Waardebepaling achteraf", zodat u mag kiezen wat u het waard vond. Voelt u zich nergens toe verplicht. Gelieve het entreegeld in contanten mee te nemen.

Als noviteit bieden wij u ook de mogelijkheid om uw energie in een andere (immateriële) vorm aan te reiken, waarvan u weet dat dit de vraagprijs evenaart. Aan u de vrijheid wat dat mag zijn, aan ons het vertrouwen.

Locatie: Hervormde Gemeente Kerk in Renswoude

Reserveren: beschikbaarheid van plaatsen is beperkt. U wordt daarom verzocht uw aanwezigheid te bevestigen via divine9music@gmail.com.

Het eerste officiële concert op 28 maart 2013 was een groot succes. Enkele reacties:
Mijn ervaring (M):
Gisteravond intens beleefd. Dank voor zoveel moois! Graag maak ik onze donatie over. Wil je mij je bankrekeningnummer laten weten? En ik ontvang heel erg graag de opname van gisteren. Het concert heeft zoveel in mij gedaan, dat ik graag de opname zeer geregeld nog wil beluisteren en ervaren. Ik heb de muziek als een helende operatie ervaren in mijn linker hersenhelft. Indrukwekkend en veelbelovend! Alvast bedankt.
Mijn ervaring (V):
Bij de eerste klanken, zakte mijn kaak en voelde ik de spanning vanuit mijn gezicht totaal wegtrekken tot totale lichamelijke rust. Ik voelde wonderlijk al mijn cellen van onder mijn voetzolen tot en met mijn schedel inclusief ledematen tot in de verste puntjes; tenen en vingers. De goddelijke klanken die de Fazioli werden ontlokt door 2 prachtige pianisten – petje af – zijn weergaloos en niet te overtreffen. Geen piano of vleugel kan mij nog zo in vervoering raken. Twee uur van stromende muziek. Zo om. Een klankenspel het hele leven omvattend vervat in twee uur onderdompelen in meditatieve rust. Samen met gelijkgestemden. Om nooit te vergetenJ.
 ---

Een initiatief van: 
Evert Snel Piano’s & Vleugels
U en allen die inmiddels bekend zijn met La Voce Divina.

Geen opmerkingen: